• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Klachtafhandeling

BIJ ONS DRAAIT ALLES OM TEVREDEN KLANTEN

Mocht u toch een vervelende ervaring hebben met onze service of een product, dan horen wij dit graag. Neem hiervoor contact op met de klantenservice, dan proberen we snel tot een oplossing te komen.

Natuurlijk kunt u uw klacht ook schriftelijk kenbaar maken, dit kan naar onderstaand adres. Voor een vlotte afhandeling van uw klacht, vragen we u om de onderstaande gegevens te vermelden:

 

1. Naam + adresgegevens

2. Order- of factuurnummer

3. Omschrijving van uw klacht

 

Gruteke

t.a.v. klachtenafhandeling

Neon 25a

4751 XA Oud Gastel

 

Zodra we uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u een ontvangstbevestiging. Binnen 14 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging krijgt u een telefonische of schriftelijke reactie.

 

U kunt uw klacht ook aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.