- Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.
Faq
HOE WORDT IK KLANT BIJ LICHTDISCOUNTER.NL?
Dit kan heel eenvoudig door het plaatsen van een bestelling. U maakt dan automatisch een account aan, waarmee later kunt inloggen op uw persoonlijke account. Meer info
HOE KAN IK IETS BESTELLEN?
Dit kan door een artikel aan te klikken. U kunt dan een keuze maken m.b.t. kleur, maat etc. Door het aanklikken van de knop ''in winkelwagen'' plaatst u het artikel in uw winkelwagen. Meer info
IS MIJN BESTELLING AANGEKOMEN?
Nadat u uw bestelling heeft gedaan ontvangt u een bevestigings e-mail. Tevens kunt u in uw Mijn account uw bestelgeschiedenis bekijken.
KAN IK OP EEN ANDER ADRES LATEN BEZORGEN?
Ja, u kunt tijdens het bestelproces een ander verzendadres opgeven. Zo kan de bestelling bijvoorbeeld ook op uw werk of bij de buren bezorgt worden. Meer info
IK WAS NIET THUIS TOEN POSTNL MIJN BESTELLING HEEFT AANGEBODEN, WAT NU?
PostNL zal de bestelling een tweede maal aanbieden. Bent u dan nog niet in de gelegenheid om de bestelling in ontvangst te nemen, dan kunt u het pakket afhalen het Postkantoor. U ontvangt hierover instructies door PostNL. Meer info
WAAR IS MIJN BESTELLING?
Zodra uw pakket verzonden wordt krijgt u een e-mail met een uniek trackingnummer. Het is dan mogelijk om uw pakket te traceren via de website van PostNL. Meer info
HOE KAN IK BETALEN?
U kunt bij lichtdiscounter.nl afrekenen op de volgende manieren: iDeal, rembours, creditcard, Mistercash en overboeking. Op rekening (voor zakelijke klanten, scholen en instanties). Voor zakelijke Belgische klanten is levering op basis van IC-factuur (0%BTW) mogelijk. Meer info
WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Deze bedragen € 4,95 per bestelling in Nederland en € 7,95 voor bestellingen naar Belgie. Bij bestedingen boven € 99,00 worden er geen verzendkosten gerekend. Dit geldt uitsluitend voor bezorging in Nederland en België. Voor sommige artikelen geldt een bezorgtoeslag, dit staat aangegeven bij het artikel. Meer info
KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN?
Ja, u mag de goederen binnen veertien werkdagen zonder opgaaf van redenen retourneren (afkoelingsperiode), mits de artikelen en, indien rederlijkwijs mogelijk, verpakkingen onbeschadigd zijn. Meer info
HOE VERANDER IK MIJN KLANTGEGEVENS?
Dit kan door in te loggen op uw persoonlijke account Hier kunt u uw adres- en klantgegevens etc. veranderen. U kunt hiervoor ook contact opnemen met onze klantenservice.
IK HEB EEN KLACHT, WAT NU?
Het kan zijn dat u ontevreden bent over een bepaalde levering. Dit horen wij graag van u, om zo tot een passende oplossing te komen. U kunt uw klacht schriftelijk sturen naar onze klantenservice Omschrijf u klacht nauwkeurig m.m.v. het bestelnummer en aankoopdatum. Meer info
IK BEN MIJN WACHTWOORD VERGETEN, HOE KOM IK HIER ACHTER?
Als u uw wachtwoord kwijt bent kunt u een nieuw, tijdelijk wachtwoord aanvragen . Dit doet u in het inlogmenu. Er wordt dan een tijdelijk wachtwoord verzonden naar uw e-mailadres. Dit tijdelijke wachtwoord kunt u na inloggen aanpassen.
HEBBEN JULLIE OOK EEN WINKEL OF SHOWROOM?
Nee, wij hebben geen traditionele winkel of showroom. Onze artikelen worden uitsluitend aangeboden via de webshop. Als u vragen heeft over een bepaald product kunt u natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice, [email protected]. of tel. +31 (0)85-8770286
ZIJN JULLIE PRIJZEN INCLUSIEF 21% BTW?
Ja, de prijzen genoemd op de website luiden in euro, inclusief BTW en exclusief verzendkosten en andere heffingen van overheidswege.
HOE IS DE GARANTIE GEREGELD?
Op de meeste door ons verkochte artikelen zit 2 jaar fabrieksgarantie . Echter op sommige artikelen zijn andere bepalingen van toepassing. Meer info
IK KAN EEN BEPAALD ARTIKEL NIET VINDEN?
Als u een bepaald product niet kunt vinden in onze webshop, aarzel dan niet om contact om te nemen met onze klantenservice, [email protected] of tel. +31 (0)85-8770286.